ღsweetdiaries of meღ
| +FOLLOW | DASHBOARD.



Sayaa takut perkara ini berlaku :'(
25 October 2012 | 0 comment(s)
Awak,
maafkan saya sebab sudah kurang beri perhatian pada awak,
saya hanya memerhati awak dari jauh,
maafkan saya kerana sudah jarang ambil tahu pasal awak,
mungkin hati ini sudah beku,
mungkin hati ini sudah terluka.

Awak,
bagi saya mengenali awak adalah memori yang terindah dalam hidup saya,
Allah telah mempertemukan kita,
semakin saya menidakkan kehadiran awak,
semakin awak hadir dalam hidup saya,
tapi itu semua dulu , 9 bulan yang lepas :'(

Awak,
biarlah saya begini,
maafkan saya kerana jauhkan diri dari awak
saya tak kuat melihat awak dan si dia,
saya selalu menangis,

Awak,
seandainya saya sudah hilang dari hidup awak,
tidak usahlahh cari saya lagi,
teruskan dengan apa yang awak miliki sekarang ini,
jangan fikirkan saya lagi,
saya sentiasa melihat awak bahagia,
hanya itu sahaja yang mampu saya lakukan.

Awak,
saya harap awak mengerti,
saya lakukan semua ini ada sebab,
saya ingin awak belajar bahagia tanpa saya,
biar saya sahaja yang menanggung kasakitan ini,
saya juga harus merelakannya,

Awak,
sekali lagi maafkan saya :'(

Muchlove,
your my/by 







paST . preSeNt
Large Grey Polka Dot Pointer