ღsweetdiaries of meღ
| +FOLLOW | DASHBOARD.



Dugaan lagi dan lagi :'(
10 October 2012 | 0 comment(s)



semalaman AKU tidur tak lena , teringatkan apa yang telah terjadi :( 
Kenapa aku tak kuat Ya Allah ?dugaan apa lagi lahh nie ? Memang tertulis nasib aku macam nie ke Ya Allah ? Tolonglaa aku , aku tau aku nie tidak sempurna tapi aku mempunyai hati dan perasaan :( Aku selalu berdoa dan terus berdoa itu saje lah yang aku mampu lakukan :'( Aku mohon sangat doa aku tu Kau makbulkan :( Aku terima setiap dugaan dan cabaran ini sebagai seorang hamba Allah ;( dan aku sedar ade hikmah disebalik semua nie berlaku.
Kepada awak : saya akan sentiasa bersama-sama dengan awak , saya tetap menunggu awak sampai bila-bila ! Awak kena ingat tuu !! sebenarnyaa saya text awak panjang-panjang tu bukan nye ape , hati saya sakit sangat wak , tersangat-sangat ! mungkin saya nie silap sebab terlalu sayangkan awak , terlalu berharap hubungan kite nie berakhir dengan senyuman . Sebelum nie kite takde masalah pon kann , Tapi tiba-tiba semuanya berubahh , Hmm entahlaa . cepat je rasanya semua nie berlaku . Maybe awak buat semua nie ade sebab . Mungkin , saya tak tahu ape yang ade difikiran awak :( Saya nie bukan jenis cepat jatuh cinta , bila saya dah jatuh cinta saya akan lakukan yang terbaik meskipon saya terpaksa lakukan apa yang saya lakukan sekarang nie . Saya dah tak tahu nak buat ape dah , apa yang saya janji kat awak tu saya pasti akan tunaikan ! InsyAllah  Saya sentiasa berdoa yang terbaik untuk awak :') saya sayang dan cintakan awak sangat-sangat CK 


Muchlove,
yourlove 
dayaalarr




paST . preSeNt
Large Grey Polka Dot Pointer