ღsweetdiaries of meღ
| +FOLLOW | DASHBOARD.



kehidupan ♥
10 December 2011 | 0 comment(s)

what is life ? sometimes kita happy :) orang tumpang kebahagian yang kita miliki . tapi ada ke orang yang sanggup tumpang simpati ketika kita susah ? susah nak cari kehidupan yang betulbetul memahami kita :) sometime kita fikir 'lebih baik kita Hidup sorangsorang daripada Hidup dengan Kehidupan yang penuh dengan kasih sayang dan keluarga yang ramai ' lebih aman kann ? keluarga yang ramai tidak menjamin Kehidupan yang bahagia yang ingin kita miliki :) Hidup niy macam bola *bulat* selalu bergerak tanpa hala tuju and sometime sentiasa berada di atas dan sentiasa berada di bawah :) So , manusia mudah lupa diri -.- bila senang diendahkan apa yang ada di depan mata bila susah yang di depan mata tulahh yang dicaricari --'' tidak tahu menghargai pengorbanan dan jasa sesorang --'' suka mengikut kata hati dan kehendak mereka sahaja . tidak pernah terfikir apa yang akan berlaku pada masa akan datang -.- adakah sentiasa hidup dengan apa yang ada sekarang atau sebaliknya ? cuba fikir --'' ? 
  Hidup niy macam perniagaan , sentiasa berubah-ubah tidak kira masa -.- kadang-kadang untung -.- kadang-kadang rugi --'' ikut rezeki dan nasib masing-masing . tetapi manusia mudah riak -.- tidak terfikir hikmah disebalik apa yang terjadi -.- Maaf memaafkan antara satu sama lain tak salah kan if rasa benda tu baikk -.- malah dapat pahala lagi -.- One more thing , perli memerli -.- and tak bertegur sapa , masalah kecil je kott gaduh bagai nak rak -.- bukan setakat budak-budak --' orang tua pun same -.- macam tak matang pon ada -.- macam kelakar pon ada -.- memanglahh kita tak tahu perasaan orang yang kena tuu macam mana tapi think positive lahh --' umur semakin meningkat tak kan fikiran pun still macam tuu jea -.- Then , hormat menghormati , walaupun orang tu lebih tua setahun or sebulan daripada kit sekalipun -.- hormat tu pentinng . if , that person is too rude --' tak salah kalau kita tegur secara elokk kann ? fikir-fikir kan lahh . 
   So , cik dayaa bukan nak mengaibkan siapa-siapa yang terasa or what . tapi ini semua realiti Kehidupan manusia yang mudah lupa diri -..- cik dayaa bukan nak kata ciik dayaa niyy terlampau baguss or apeape jelahh orang nak cakap but otherwise cik dayaa pon nak advise to myself supaya tidak mudahh lupaa diri :) yang mana rasa cik dayaa cakap ni tak betul or what just tell me :) cik dayaa suka a person who asks me the right thing okay -.- 
  
  #cik dayaa tulis niy berdasarkan pengalaman sahaja --' no more than that okayy  . 




paST . preSeNt
Large Grey Polka Dot Pointer