ღsweetdiaries of meღ
| +FOLLOW | DASHBOARD.



mata yang bengkak !
31 March 2011 | 0 comment(s)

bangun-bangun tido jea , mata aku bengkak mane taknye smlm air mata aku mengalir *tak berhenti-henti langsung ! then , mummy aku tego :

mummy : adik , kenape ngan mate awak tu ?
me        : kenape ngan mate adikk ?
mummy : bengkak lahh , ce tgok cermin uh ?
me        : laah , biase laa baru bangun tido mate adik
               memang cam niy lahh .
mummy : yelatu entah2 ......
me        : haha ! apelaaa *aku pon wad2 biase ..

aku nan mum aku memang close gile , lau aku ade ape2 jea mesti cepat2 aku gtau mum aku ! *biasela anak bongsu la kata kan , HEHE . tapi malas ah nak cite kat mum aku dlm hal niy .. sbb mak aku baru jea happy lepas bnyk dugaan keluarga yg dia hadapi ! she's a strong girl , aku mmg kagum gile ngan dia . I LOVE U MUM !!




paST . preSeNt
Large Grey Polka Dot Pointer