ღsweetdiaries of meღ
| +FOLLOW | DASHBOARD.



BELAJAR DARI KESILAPAN :)
26 March 2011 | 0 comment(s)
taip2 minggu aku ade latihan bola jaring ! aku just datang because cikgu tak wad pemilihan lagi !! so aku main utk memenuhi mase aku yg terbuang uh untuk bersukan *cewahhh !! HEE .. lagipun aku bukanye buad ape pon kat umah , tido, makan , bukak fb , dengar lagu . karok lam dlm bilik ! *hahaha .. *tapi study aku tak tinggal tau , study mlm2 time sume dah tidoo aku study ar , tade sape nak kacau !! hehe ..


*nak story mory cket sal bola baling yg menyegalkan ! nak dicite2 kan , hari-hari kau dtg latihan tapi mase nak wad pemilihan uh dah cukup2 ! tetibe ade lah budak yg tak puas hati dgn aku niy tetibe jea suh budak yg tak pernah dtg @ dye kate kat cikgu yg dye penah dtg ! ape2 jelahh ! so , dah terlebih org ar kirenye .. then , budak yg bajet nak mampos uh kate la kat cikgu yg dak yg baru msok uh  pandai main and mase training uh dye bagos lah konon ! saje perli2 aku !! so aku tk terpilih .. ape2 jelah perempuan !! malas nak cari pasal nan dak bawahan cam kau ! stakat small matter cam niy . HMM , tak teramikk hati langsung !! tp kan terserlah sgt kebodohan kau yg bajet nak mampos depan cikgu  ! baru form 4 kott , mcm lah tahun depan kau dah **** yg selokk sgt nak masok game uh !! haha !! BELAJAR DARI KESILAPAN




paST . preSeNt
Large Grey Polka Dot Pointer